Thursday, October 13, 2011

(;_・)

かわくありません
Well I messed up.  テストは おととい ありました。But I forgot about it.  So of course, べんきょうしませんでした。I didn't do well.  きょう テストは ありました。 わたしは べんきょしました。But I think there may have been a backside to the quiz which I didn't notice...  \(>o<)/
 Well better to know the words and get a bad grade than the other way around I guess.  I'll get this down eventually.

3 comments:

  1. \(^^)/ There was no backside. I passed the quiz!

    ReplyDelete
  2. たいへんですね。せんしゅわたしもべんきょしませんでした。テストとクイズはむずかしです。

    ReplyDelete
  3. こんばんは! はじめまして。

    あきこです。コロンビアだいがくのがくせいです。おなまあえは。日本語のクラスはなれましたか。せんしゅうの火曜日にカタカナのテストはむずかしです。日本語はおもしろいそしてたのしです。

    あきらめないで!

    あきこより。

    ReplyDelete